niedziela, 13 kwietnia 2014

Surprise!!!

Dawno mnie tu nie było, dziewczyn również. Zaniedbałyśmy blog, ale dużo się u nas przez ten czas działo. Postaram się przybliżyć to z mojego punktu widzenia w kilku etapach, co byście się za dużo nie naczytali. Możliwe, że dziewczyny także opiszą co nieco.
Ostatni mój wpis dodałam na koniec wakacji, tuż przed powrotem do Polski, końcem wakacji i rozpoczęciem nowego i jednocześnie ostatniego roku szkolnego, a z tym wiązał się powrót do BURSY. Niestety, nie wróciłyśmy w pełnym składzie. 223 ROZPADŁO SIĘ. Nie było z nami Rudej. Po 2 tygodniach i ja odeszłam, a Milka została z wspomnieniami, Pershingiem oraz nowymi współlokatorkami. U żadnej z nas nie było kolorowo, ale każda daje radę, tak sądzę..
Minęło 7,5 miesiąca. Moje życie zmieniło się o 360 stopni, no dobra, trochę przesadziłam, ale o takie 180, zdecydowanie. Zmieniłam siebie, podejście do życia, plany na przyszłość, zamieszkałam sama, przede mną matura,19 urodziny i wyjazd na 16 miesięcy do Anglii. Jedno się tylko nie zmieniło-wciąż tęsknie za 223.

Coby nie było suchooo, dołączam kilka zdjęć, na których uwiecznione są chwile z mojego życia i stylizacje. Nie są to profesjonalne zdjęcie, wybaczcie, ale lepsze to, niż nic. :)

Mam YOLO pod "żeberkiem"!!!

Jaki świat jest piękny, gdy się go dobrze widzi. :D

Być hipisem, być hipisem, czyli 8nastaka przyjaciółki.

Doczekałam się studniówki ;-)



Wisior-C&A
Sukienka-ASOS
Buty-Stradivarius

Ferie w Mielnie: moher z laseczką :D
(Dziewczyny pamiętacie akcje z babcią?!)

Szalik-Cubus
Okulary-Bershka
Płaszcz-H&M
 Spodnie-Primark
Buty-Tally Weijl

Zrobiłam prawko, a wciąż jeździłam jako pasażer, a to dlatego, że... (zobacz niżej)

....skręciłam staw skokowy-polecam. 2 tyg w gipsie, coby było weselej. :D

Oceny w szkole wystawione, wiec tak sie leniuchuje, a matura sama się napisze..

Z nogą wszystko ok, teraz moim dodatkiem do każdej stylizacji jest stabilizator. :P

Skórka-Primark
Szalik-Cubus
Bluzka-Primark
Spodnie-Primark

Stylizacja w sam raz na mecz. <3

Skórka-Primark
Koszula-Reserved
Pasek-H&M
Spodeni-Tally Weijl
Buty-Mohito

Pozdro, Karol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz