niedziela, 25 sierpnia 2013

Wszyscy mają, mam i ja!

 Praca, dom, spanie-to jedyne czynności jakie pamiętam z ostatnich dni mojego życia. Czas mija z prędkością światła, więc wakacje wielkimi krokami dobiegają końca. Za tydzień będę już w Polsce, zapewne o tej porze będę pakowała się do internatu...yyy, nie. Mam przecież inne plany na zakończenie tego słodkiego lenistwa. A zaraz po ostatniej sobocie nadejdzie niedziela i WELCOME BURSA!!! 

Air Maxy to zdecydowanie fenomen dwudziestego pierwszego wieku. Co druga osoba spotykana przeze mnie na ulicy nosi te cudeńka. Przeróżne połączenia kolorów, moje serce skradły biało-szaro-czarno-różowe. Dzisiaj uzupełniają moją letnią stylizację. Starałam się, żeby było bardziej kolorowo, wakacyjnie, tak na koniec sierpnia, a wyszło jak zawsze, wybaczcie. Musi Wam wystarczyć ta odrobina ciepła w stylizacji.


Okulary-Claire's
Kolia-Newlook
Bluzka-Primark
Zegarek-Claire's
Pierścionki-River Island
Spodenki-Primark
Buty-Nike






photo by Ewa <3

Karolina

5 komentarzy:

  1. o prosze, coś innego :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw! buty bardzo mi się podobają! mam słabość do kolorowych butów :D
    szkoda, że pogoda za oknem już nie sprzyja takim letnim zestawom ;(


    dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina ślicznie jak zawsze:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze wyglądasz;) Zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń