środa, 27 marca 2013

Zimno, ciemno i do domu daleko

Niebawem marzec dobiegnie końca, a za oknem co mamy? Zimę, która niechętnie chce nas opuścić. Co za wredne babsko. Chyba już każdy ma jej dość.. Osobiście ciekawa jestem tylko śnieżnego lanego poniedziałku, jednak zdecydowanie wolałabym pąki na drzewach. Tak..Kobieta zmienną jest. A może to ten zespół Turnera czy coś? Ale co oni grają, Ruda pomóż? Także tego..zmarzłam.








Kurtka-Zara TRF
Szalik-Cubus
Sweterek-Pull&Bear
Koszula-Bershka
Spodnie-Zara
Buty-Genetic


Chciałabym jeszcze pozdrowić Aleksandrę, która włożyłą dużo miłości w te zdjęcia i wystawiła swoje szponki na mróz. 


Bye Gmyrki :) Karolina.

11 komentarzy:

  1. ja też dzisiaj zmarzłam przeokrutnie :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest już całkiem ciepło i śnieg się topi. :P
    Ładne zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. różnie mi idzie :P akurat wczoraj dodałam notkę z efektami http://www.photoblog.pl/everybodyneedsinpiration/147326643 ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie, kobieta zmienna jest. serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga w wolnym czasie, mam nadzieję, że zajrzysz :). zapraszam do ankiety i do obserwowania. Obiecuję Ci, że nie pożałujesz :). miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie zdjęcia, fajne masz buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te zdjęcia są tak przyciemnione że nic nie widać :( Ile wy wszystkie macie lat ;)?

    ps, dzięki za kom, nomivida2

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdjęcia, buty śliczne! :) podoba mi się Wasz blog, ale nie lepiej założyć sobie trzech kont i dodać siebie do autorów bloga, wtedy mogłybyście komentować inne stronki, wiadomo kto komentuje, a w postach widać by było kto pisze notkę:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. suuper :D
    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie cierpię zimy i od pierwszego jej dnia się modlę o to, żeby już sobie poszła :(
    świetne butki masz

    OdpowiedzUsuń