środa, 14 maja 2014

A normal day

Witam Was w pochmurny dzień stylizacją pełną luzu. Ostatnio cały czas gdzieś pędzę w obawie, że nie wystarczy mi czasu na załatwienie wszystkich spraw przed wyjazdem, ale jak obiecałam nie zostawiam Was i staram się regularnie tu zaglądać. 
Ze względu na potrzebę komfortu w 100% stawiam na wygodę, co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach, które przedstawiają idealną kompozycję luźnego sweterka i szarego dresu. Z dodatkami również nie szaleję,ponieważ, jak już wiecie, kocham minimalizm. 


Skórka-Primark
Sweterek-Pull&Bear
Łańcuszek-Jubiler
Zegarek-Claire's
Torebka-Bank
Dres-Primark
Sneakersy-New Look

Czasami zastanawiam się czy ja jestem normalna. Przyznaję szczerze: NIE, NIE JESTEM.





photo by Jakub Bąk <3

PRYWATA
Dzisiaj mój przyjaciel ma urodziny i z tej okazji chciałabym mu jeszcze raz życzyć: 
SPEŁNIENIA MARZEŃ I DUŻO UŚMIECHU, STARUSZKU !!! 
Zgadza się, Michaś, o Tobie mowa. :* 


Kilka słów na temat poprzedniego postu Rudej:
Drodzy Czytelnicy! 
Rozumiem Wasze oburzenie, które wyrażacie w swoich komentarzach pod postem o kobiecie z brodą. Każdy ma prawo do wyrażania swojego zdania, które nie musi zgadzać się z opinią którejkolwiek z Nas. Dla jasności: ja jestem neutralna w tej sprawie. Wstyd się przyznać, ale jedyny występ jaki widziałam z Eurowizji to występ naszych przedstawicieli. Nawet nie wiem co zaśpiewał/a Conchita.
 Jest to kontrowersyjna notka, która miała prawo wywołać zamieszanie, dyskusję, ale jakim prawem obrażacie autorkę postu? Na jakiej podstawie twierdzicie, że Ruda jest płytka, nietolerancyjna itp.? Czytaliście którykolwiek inny post? Nie? A ja czytałam i najlepszym przykładem na to, że jednak jest tolerancyjna jest post o Szpaku (klik). Obalić stwierdzenie, że jest płytka? Proszę bardzo. Zobacz ten post: klik
Z przykrością stwierdzam, że ocenianie po jednym poście to jak ocenianie po okładce.

Pozdrawiam, Karolina.

P.S. 8 dni do wyjazdu!!! :O

1 komentarz: