piątek, 19 lipca 2013

COW COW COW

   Kiedy jakiś czas temu opowiadałam Wam historię "przekładańca z odzysku", pisałam, że bita śmietana miała być przeznaczona do czegoś zupełnie innego. Teraz dowiecie się jakie było jej początkowe przeznaczenie. To ulubione ciasto chłopaka mojej siostry, więc kiedy dał znać, że wpadnie następnego dnia, postanowiłam zrobić mu małą przyjemność i wkroczyłam do kuchni. Po 20-minutowej pracy wzięłam szybki prysznic i wyszłam z domu. Wróciłam rano- ale spokojnie, nie imprezowałam! Spędziłam grzeczną noc w namiocie :D

   W dzisiejszym odcinku: "KRÓWKA" 
   Słodko-słone połączenie. Bardzo szybkie, bez pieczenia, meeeega kaloryczne, wciągające, uzależniające, podbija wszystkie serca. Kawałek wystarczy, aby przenieść się do słodkiego raju :) 

Składniki:
  • 2 duże paczki krakersów
  • puszka gotowej masy krówkowej
  • krem karpatka "w 5 minut"
  • 500ml śmietanki kremówki 36%
  • 200g płatków migdałów 
   Na blaszce o wymiarach około 30x20cm układamy warstwę krakersów. Krem karpatka przyrządzamy według przepisu, który znajduje się z tyłu opakowania. wykładamy go na krakersy. Na kremie układamy kolejną warstwę krakersów, a na nich rozsmarowujemy masę krówkową. Kolejna warstwa krakersów. Ubijamy śmietankę, dodajemy do niej 2-3 łyżki cukru, według upodobań. Wykładamy na krakersy. Płatki migdałowe lekko prażymy, czekamy aż przestygną i posypujemy bitą śmietanę. I wszystko! Miłego "zasładzania"!






   P.S. Pewnie zauważyliście, że ostatnio nas tu trochę mało. Przepraszamy za tę ciszę, ale wakacyjne lenistwo zawładnęło nami całkowicie. A może Wy macie jakieś pomysły na słodkie wypieki albo tematy postów? Ślijcie do nas propozycje! :) 
MILENA

2 komentarze:

  1. Ja poproszę przepis na kanapkę z serem(poproszę też jej zdjęcie z lotu ptaka). Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie więcej wpisów Mileny!!! Bo są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń