niedziela, 21 lipca 2013

Mięta się kręci

Deszczowa, angielska pogoda to tylko mit. Już 3 tygodnie towarzyszy mi słońce, które nawet mnie lubi. Zgadza się, trochę się opaliłam, ale murzynem to ja jeszcze nie jestem. Ciężko wytrzymać 34 stopnie, leżąc plackiem w ogrodzie. W taką pogodę wybrałabym się nad jeziorko i tego mogę Wam zazdrościć, ponieważ tu nie ma takiej burżujki. 

W stylizacji uwiecznionej na zdjęciach główną rolę odgrywa elegancka bluzka z czarnym kołnierzykiem, która sprawia, że strój nie jest banalny, mimo prostego połączenia. Nie chcąc przekombinować, resztę ubrałam także w moim ulubionym kolorze jakim jest czarny.


Kolczyki-Clarie's
Okulary-Bershka
Bluzka-Mohito
Bransoletka-Jubiler
Torba-Mango
Spodenki-Bershka
Buty-CCC





Na poniższym zdjęciu przedstawiony został Karol-kibol, który od zawsze kibicuje swojemu siostrzeńcowi w rozwijaniu swoich umiejętności oraz drużynie, w której gra, dlatego jeśli tylko mogę to pojawiam się na każdym meczu.
♥ TGK 

photo by Alex !!!


Wierna fanka, Karolina.

5 komentarzy: