czwartek, 2 maja 2013

Walentynki? Nie, Ruda po imprezie

Dzisiaj romantycznie, ale z drugiej strony smutno. Czymże jest miłość? Czy może przeminąć? Zawsze mówi się, że prawdziwa miłość trwa wiecznie. Więc czymże są te uczucia, nazywane przez nas błędnie  miłością? Tylko złudzeniem? Tylko chwilowym migotaniem przedsionków.
"Rozumku, wyłącz mi na chwilę sumienie" - takie słowa padły w filmie S@motność w sieci.
To trochę prawda. Wyłączyć rozum? Pytanie, czy to w ogóle możliwe? Zapytam Mileny ;)



                               
                             

Dziwnie dzisiaj mój post wygląda, w ogóle jak nie Rudej...
Jakoś taki nastrój mi się nasunął i po prostu nie potrafię napisać nic innego. Nic wrednego. Brak sarkastycznego humorku dopisuje.

Tylko daj mi powód,
Wystarczy jakiś malutki
Tylko sekundę, nie jesteśmy złamani
Tylko zakrzywieni i możemy się nauczyć kochać jeszcze raz
Och, to jest w gwiazdach,
Jest to zapisane w bliznach naszych serc
Nie jesteśmy złamani 
Tylko zakrzywieni i możemy się nauczyć kochać jeszcze raz

To fragment piosenki, którą dzisiaj umieściłam. Pojawia się często na VIVIE więc Ameryki nie odkryłam. Jeśli jej jeszcze nie przesłuchałeś, Czytelniku, to najwyższa pora. 
Uważam, że warto.
Przede wszystkim tekst jest niezwykle głęboki, co nie zdarza się często w nawet najlepiej brzmiących anglojęzycznych piosenkach. Wokalistka Pink oczywiście jak zwykle pokazała, co potrafi, a do tego pojawił się interesujący wokal Nate'a Ruess'a. 
Tak śpiewać o miłości potrafią tylko najlepsi wokaliści, do których oni zdecydowanie się zaliczają. 

Teledysk jest nastawiony na artystyczny minimalizm, co tylko dodaje przysłowiowego smaczku. 

Jeśli chodzi o współbrzmienia, których ostatnio jestem wielką fanką, są po prostu fenomenalne. Świetnie dopasowane wokale i przede wszystkim dobry podział śpiewanych fraz. 

Pełen profesjonalizm...

Dzisiaj miła Ruda... zapamiętajcie ten dzień, bo długo nie nadejdzie. 

Pozdrawiam. 
RUDA

7 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo! piosenka jest świetna, z sensem, aż z miłą chęcią kliknęłam 'play' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a zagłębiając się w tekst, głosy i teledysk dostałam aż gęsiej skórki ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłość jest, kończy się, zaczyna nowa, potem są sentymenty do starej i tak w kółko :) Uwielbiam ta piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oby jednak miła Ruda została na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja ulubiona artystka ;d
    Ruda musi więcej imprezować ;)

    OdpowiedzUsuń