środa, 3 kwietnia 2013

Sweet revenge

    Ostatnio pewna ruda osóbka publicznie zezwoliła Wam na rzucanie różnymi częściami bielizny w naszego gwiazdora...a nie! w MOJEGO!Jako, że zazdrośnica ze mnie okropna, odwołuję pozwolenie Rudej.  Obiecałam zemstę, a jak wiecie, ona też może  być słodka. I oto przed Wami! Ucząca się Ruda! Wpadła do pokoju zaraz po szkole, naopowiadała ile ma nauki po czym...zasnęła! Na całe dwie godziny! Co w bursenau równa się z samobójstwem. Udało mi się zrobić tylko jedno zdjęcie naszej modelce, ale za to w jakiej mrrrraśnej pozie. Ruda, wybacz.

 I niżej kawałek mnie.

 MILCIA

2 komentarze:

  1. Ależ Wam zazdroszczę! :D Też chciałam z moimi dwiema koleżankami założyć bloga, ale, jak widać, niewiele wyszło z tego przedsięwzięcia. ;D
    Fajnie tutaj u Was, będę często zaglądała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ! Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania desing bloga modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń