czwartek, 11 kwietnia 2013

Zobaczyłam, pokochałam i kupiłam, czyli mój MUST HAVE

Nie przepadam za zakupami przez internet. Zawsze zapominam spojrzeć na cenę, rozmiar też nie przyciąga mojej uwagi, a mierzenie mojego ciała w celu sprawdzenia czy wymiary danej rzeczy będą pasowały, nie wchodzi w grę. Potem wychodzą takie stylizacje jak ta, którą chce Wam pokazać. Za ciasna koszula, za luźna spódniczka, ale nie łudźcie się, nie przestanę nosić. Do koszuli zawsze mogę jeszcze schudnąć, spódniczkę przerobić. Jak mi się już coś podoba i chce to mieć, to koniec. Nic mi w tym nie przeszkodzi. Uparty ze mnie człowiek, bo byk.


 
 
Płaszcz-H&M
Szalik-Cubus
Koszula-Allegro
Bransoletka-Stradivarius
Spódnica-Allegro
Buty-Mohito
 
 


 


photo by Alex :D
 


Bye, bye. Karol.

2 komentarze:

  1. przepiękne botki i ta spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. I want to buy a skirt exactly like this!!! Amazing :D

    Fb page: http://www.facebook.com/pages/Dress-To-Express-You/556713331026857?fref=ts
    http://dresstoexpressyou.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń